Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Charakterystyka usług świadczonych przez biblioteki

Gwarancja 20.12.2018, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Usługi biblioteczne posiadają również inne cechy charakterystyczne dla usług, takie jak:

  • niematerialność

niematerialność – jest podstawową cechą odróżniającą dobra materialne od usług, które dla klientów pozostają często „nienamacalne“, np. w bibliotece charakter niematerialny ma większość usług związanych z udzielaniem informacji. Brak

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

7.5.2008 Zawód bibliotekarz
14.5.2008 Przyszłość bibliotek cyfrowych w Polsce
25.1.2010 Biblioteka jako miejsce czytania i działania
15.2.2013 Bibliotekarze przeciw łączeniu bibliotek
17.2.2013 MEN: biblioteka musi być w szkole