Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Zarządzanie jakością w bibliotece

Gwarancja 2.11.2018, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Jakość jest pojęciem interdyscyplinarnym, funkcjonującym na wielu szczeblach ludzkiej aktywności, odnoszącym się zarówno do wyrobów, usług, jak i pracy, życia. Nie ma jednej definicji jakości. Jakość to poczucie, że coś jest lepsze od czegoś innego. Definicja jakości zmienia się w trakcie życia, z pokolenia na pokolenie, zmienia się w zależności od

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

17.2.2011 Bibliotekarze przeciwni zmianom w Karcie
4.2.2011 Założenia zmian w ocenianiu jakości edukacji
19.7.2006 Ewaluacja działań prowadzonych w szkole.
27.7.2006 Kwalifikacje obligatoryjne i fakultatywne
14.12.2007 Skąd pieniądze w 2008 roku?