Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Wymagania w ewaluacji wewnętrznej

31.1.2013, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Warto przypatrzyć się wszystkim wymaganiom zapisanym w rozporządzeniu. Wiele z nich zawiera bardzo podobne sformułowania i oczekiwania. Nie ma żadnych przeszkód, by z dwóch czy nawet trzech różnych zapisów stworzyć własny, który będzie częściowo pokrywał się z zapisami ustawowymi, częściowo zaś będzie odpowiadał na realne potrzeby placówki.

Zgodnie z § 20 rozporządzenia

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

22.9.2010 Ewaluacja jako element nadzoru pedagogicznego
9.3.2011 Planowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora przedszkola
7.9.2010 Rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych - podpisane
16.11.2010 Procesy zachodzące w przedszkolu - ewaluacja wewnętrzna
14.2.2011 Jak realizować projekty edukacyjne w gimnazjach?