Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Marketing-mix w bibliotece

Gwarancja 30.1.2018, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Zaspokojenie potrzeb klientów biblioteki wymaga podjęcia wielu działań, a w ich obrębie uwzględniania wielu czynników (zmiennych). Do tych najważniejszych, determinujących poziom satysfakcji klienta biblioteki zaliczymy szeroko rozumianą ofertę biblioteki (usługi, dobra, idee), miejsce jej rozpowszechniania, formy i sposoby informowania o ofercie oraz w pewnym stopniu także

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

25.1.2010 Biblioteka jako miejsce czytania i działania
14.5.2008 Przyszłość bibliotek cyfrowych w Polsce
7.8.2012 Marketing w przedszkolu
17.2.2013 MEN: biblioteka musi być w szkole
26.2.2013 MAiC zmieniło zapis o bibliotekach