Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Kryteria oceny usług bibliotecznych przez użytkowników

Gwarancja 21.9.2017, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Aby zminimalizować luki jakościowe, a przez to podnieść jakość usług świadczonych przez bibliotekę, konieczne jest, jak wielokrotnie wspominano, uwzględnienie faktu, iż ostateczny osąd jakości należy do użytkowników i opinia przez nich na ten temat wyrażona jest rzeczywistą jakością usług bibliotecznych. W celu opracowania metod podniesienia jakości

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

14.5.2008 Przyszłość bibliotek cyfrowych w Polsce
5.12.2011 Ewaluacja, która przynosi korzyści
20.10.2006 Międzynarodowy Dzień Bibliotek Szkolnych 2006
25.1.2010 Biblioteka jako miejsce czytania i działania
14.10.2011 Nowe badania edukacyjne