Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Jakość usług bibliotecznych

Gwarancja 21.9.2017, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Ważnym czynnikiem determinującym ocenę każdej biblioteki są oczekiwania użytkowników. Jeśli mieli oni doświadczenia w korzystaniu z usług wysokiej jakości, to będą oczekiwać wysokiej jakości także w przyszłości. Charakterystyki cech usług bibliotecznych wraz z wynikającymi z nich konsekwencjami wskazują na złożoność zagadnienia ich jakości. Aspektem, który dla jakości

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

28.9.2015 IV Ogólnopolski Konkurs "Normalizacja i ja"Zablokuj
20.3.2013 Nie będzie łączenia bibliotek
8.4.2015 Jak skutecznie dbać o higienę w szkołach?
14.9.2015 Wieloletni Narodowy Program Rozwoju CzytelnictwaZablokuj
8.3.2016 Szkoła zawodowa najwyższej jakości - konkurs