Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Gry w życiu uczniów

25.6.2014, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Dzięki grom dzieci rozwijają kreatywność oraz budują relacje towarzyskie, a grając z uczestnikami z innych krajów, uczą się języków. Jednocześnie trudniej im się uczyć, bo elektroniczne rozgrywki przyzwyczajają do szybkich sukcesów i schematów – to tylko niektóre wnioski z badania IBE.

Kamil Sijko z Instytutu Badań Edukacyjnych analizował, jak dzieci kończące szkołę podstawową

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

15.2.2016 IBE: Wychowanie fizyczne w opiniach dyrektorów i nauczycieliZablokuj
26.5.2010 Gry komputerowe w edukacji
4.7.2008 Problemy psychologiczne i pedagogiczne w szkoleZablokuj
19.11.2015 Przekonania moralne uczniów
22.10.2015 Pozycja społeczno-zawodowa nauczycieliZablokuj