Utwórz konto | Zaloguj się
Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Gabinet dyrektora - Nowoczesna szkoła
Akustyka ważna rzecz
22.9.2014
Lepsza akustyka sali lekcyjnej to lepsze wyniki w nauce – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ecophon wśród duńskich uczniów. I nie chodzi tutaj tylko o hałas dobiegający zza okna czy z korytarza tylko o propagację i odbicia dźwięku w samej klasie. Te wnioski są istotne także w kontekście polskich uczniów.
Powiązane dokumenty

Rząd przyjął sprawozdanie z „Cyfrowej szkoły”
28.2.2014
Rada Ministrów przyjęła Sprawozdanie z realizacji Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych „Cyfrowa szkoła”. Sprawozdanie zawiera rekomendacje do dalszych działań, mających na celu wsparcie organów prowadzących szkoły w doposażeniu placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne.
Powiązane dokumenty

Zbyt głośna szkoła
27.1.2014
Wysoki poziom hałasu w polskich szkołach wpływa na efektywność procesu nauczania. Aż 88 proc. ankietowanych nauczycieli stawia hałas na pierwszym miejscu wśród czynników fizycznych powodujących uciążliwość swojego zawodu. Jednak za problem odpowiadają nie tylko dzieci, ale również szkolne pomieszczenia.
Powiązane dokumenty

Co dalej z „Cyfrową Szkołą”?
12.12.2013
Ważą się losy programu cyfryzacji polskich szkół. Rząd sprawdza efekty zakończonego w czerwcu 2013 r. pilotażu, w ramach którego za 50 mln zł około 400 szkół zakupiło różnorodny sprzęt komputerowy i multimedialny. Od tej oceny zależy, czy wprowadzony zostanie właściwy program, którego koszt szacuje się na około 2 mld zł.
Powiązane dokumenty

Diagnoza społeczna 2013 – edukacja
10.10.2013
W ostatnim okresie odnotować należy istotny wzrost korzystania ze żłobków oraz opieki i edukacji w przedszkolach. Jednak dostęp do tej oferty nie jest równomierny – odsetek dzieci chodzących do przedszkoli na wsi jest wyraźnie mniejszy niż w miastach. To jeden z wniosków płynących z „Diagnozy społecznej” w zakresie edukacji.
Powiązane dokumenty

Otwarte Zasoby Edukacyjne, czyli dlaczego wiedzą warto się dzielić
3.10.2013
Otwarte Zasoby Edukacyjne to koncepcja łącząca instytucje edukacyjne z całego świata. Przyświeca im wspólna idea, w myśl której wiedza jest dobrem publicznym, dlatego każdy powinien mieć swobodę jej wykorzystywania i przetwarzania. Celem działań w ramach OZE jest zapewnienia sprawiedliwej dystrybucji wiedzy i powszechnego w niej uczestnictwa.
Powiązane dokumenty

Niebezpieczny e-podręcznik?
18.9.2013
ORE dysponuje ekspertyzą, z której wynika, że w programie wdrażania e-podręczników do polskich szkół popełniono liczne błędy – napisała „Rzeczpospolita”. Do największych uchybień należy brak badań nad zaletami i wadami książek elektronicznych oraz brak refleksji nad skutkami zdrowotnymi w następstwie długotrwałej pracy z komputerem.
Powiązane dokumenty

Szkoła z klasą 2.0 - rusza kolejna edycja
28.8.2013
Szkoła z Klasą 2.0 prowadzona jest od 2002 r. przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą” pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej. Od 2010 r. akcja koncentruje się wokół mądrego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w uczeniu i nauczaniu. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca. Rejestracja do edycji 2013/2014 możliwa jest od połowy czerwca do końca września 2013 r.
Powiązane dokumenty

Nowoczesna Szkoła. Nauka, Bezpieczeństwo, Rekreacja
9.7.2013
Postęp w dziedzinie technologii zmienia szkołę i podejście do edukacji. Targi umożliwią zaprezentowanie przykładów zastosowania nowoczesnych technologii na różnych etapach kształcenia, promowanie najnowszych rozwiązań edukacyjnych, technologii informatycznych, pomocy dydaktycznych oraz metodyki nauczania we wszystkich typach szkół.
Powiązane dokumenty

W poszukiwaniu cyfrowej szkoły
19.6.2013
W najbliższych tygodniach do wojewodów trafią raporty ze szkół podsumowujące pilotażowy program „Cyfrowa Szkoła”. Na ich podstawie wyciągnięte zostaną wnioski, od których zależeć będą losy dalszej cyfryzacji szkół. Czy widoczne są jakieś pozytywne efekty programu, czy wzorem swoich poprzedników także ten projekt okaże się niewypałem?
Powiązane dokumenty