Utwórz konto | Zaloguj się
Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Forum

Wykaz forów

Wróć do listy tematów

Podstawy budowania atrakcyjności przedszkola
Utworzono przez Redakcja on 13.11.2011 23:03
Proszę zapoznać się z zasadami i warunkami korzystania przed umieszczeniem postu.

Nowy post może być umieszczony w dole strony.
Posortuj:   Zgodnie z wątkami dyskusji Wyświetlaj wpisy od najstarszego Wyświetlaj wpisy od najnowszego

o
Życie, rytm i atrakcyjność przedszkola spada z roku na rok , zwłaszcza po wprowadzeniu, coraz to niedostosowanych do realiów wymogów, reform..Kiedyś nauczyciel w przedszolu miał czas zająć się konkretnym dzieckiem,dzisiaj sprawdza co godzinę obecność(n-ka o 6 rano dostaje 5 dzienników z 25 gr.czyli 125 nazwisk do odszukania} Zaznaczene obecności w momenicie przyjścia dziecka to paranoia,bo nie ma czasu np.zająć się płaczącym dzieckiem,czy też rozmową z rodzicem,bo oczywiście zaznacza się idiotyczne kropki ewidencji.W podstawie programowej nie mogą odbywać się żadne zajęcia dodatkowe.Rozplanowanie zajęć dodatkowych tj. rytmika,karate,gimnastyka korekcyjna,angielski itp. dla tak wielu grup rodzi problem.W związku z tym dzieci chodzą na te zajęcia przemęczone,bo np.15 zaczyna się ang o 15.30 karate i tak do 16.Natłok,skumulowanie zajęć po godz tak męczy dzieci, że nie ma szans , by pracować z nimi indywidualnie.Więć pytam,ile jeszcze będzie się mówiło o sprzyjaniu rozwojowi dziecka w sytuacji gdzie nauczyciel coraz mniej ma czasu,by poświęcić je dziecku!!!!!!!!
Odpowiedz

Nazwa użytkownika
Hasło użytkownika

Zapomniałeś hasło? Prześlemy je na podany adres e-mail.
Możesz zarejestrować się tutaj.

Wróć do listy tematów